Conclusion

När jag började skriva denna blogg var det 110 dagar tills höstterminen och mina studier skulle ta slut. Med andra ord 110 dagar att finna en ny sysselsättning, jobb. För mig tog det 58 dagar. Alltså just över halva tiden innan jag både erbjudits och accepterat erbjudandet för det som nu ska bli mitt jobb.

Idag, en vecka senare och med lite distans till framgången, skriver jag nu detta avslutande inlägg. Som jag ser det så har bloggen fullgjort sitt syfte och jag kommer därför att sluta skriva. Det har varit en mycket rolig erfarenhet, på flera sätt, måste jag säga.

Jag hoppas att ni läsare också haft lite nöje av mina texter och att andra arbetssökande kunnat dra nytta och eventuellt inspireras av mina erfarenheter och tankar.

Ha det bra och lycka till med eventuellt jobbsökande!

Varma hälsningar
Joacim


Kommentarer
Postat av: Herman

Tack för trevlig läsning och GRATTIS återigen till det fina jobbet! Ser fram emot affärsluncher med dig i kostym och jag i en sliten SISU-tischa:)



Ha det fint, hörs!



SÄljer du bloggen nu elelr hur blir det?

2009-12-04 @ 13:25:58
Postat av: Joacim

Tack än en gång!

Bloggen får ligga kvar. Att sälja den har aldrig varit aktuellt. Vet ej ens om det skulle vara möjligt iom att det är en blogg.se adress. Men som sagt, det har jag inte funderat på.

2009-12-06 @ 15:04:03
Postat av: Bröllop Catering

Tack för en underbar blogg. Mkt tips har man fått och råd och det är jag tacksam för och vet att övriga läsare också är det :)

2011-11-03 @ 00:00:16
URL: http://www.xn--jobba-hemifrn-0fb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0