Berg-och-dal-bana som slutar på topp

59 dagar kvar.

Veckan som gått har varit speciell med både positiva och negativa besked. En riktigt berg-och-dal-bana. Det som är skönt är att jag ändå känner att jag ligger bättre till än jag gjorde i början av veckan. Exempelvis har jag blivit kontaktad av ett större företag gällande en specifik tjänst som jag blivit rekommenderad för. Riktigt roligt! Det visar än en gång hur viktigt nätverket är! Ska besöka detta börsnoterade företag inkommande vecka och träffa de ansvariga på ekonomiavdelningen.

Därtill så väntar jag fortfarande på svar gällande "drömjobbet". Den rekryteringen är just nu inne i fjärde rekryteringsstadiet. Riktigt spännande! Jag tror det skulle vara otroligt roligt och utvecklande att arbeta på det här företaget med de uppgifter som tjänsten omfattar. Så, jag har sagt det förut, jag hoppas verkligen på detta! Lever i princip med tanken på detta jobb i huvudet, 24/7.

Nu tar jag fredagskväll, efter att precis blivit klar med min genomgång av hela det svenska traineeutbudet. Återkommer till ämnet i kommande inlägg.

Må gott!
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0