Intervju och Case i veckan

66 dagar kvar.

En spännande dag hittills. Har bland annat varit på intervju, vilket var väldigt roligt. Den här var jag mer nervös för än jag varit vid tidigare intervjuer, av olika orsaker, men jag tycker det gick bra. Tjänsten som jag tidigare här beskrivit i mycket positiva ordalag blir bara mer och mer intressant tycker jag. Hoppas mycket på detta!

I onsdags ägde Örebros KPMG International Case Competition-deltävling, för 2009, rum. Årets vinnare och de som nu tagit över rollen som regerande mästare efter mig och mina lagkamrater från förra året, var riktigt duktiga, vilket givetvis var mycket roligt att se. Dom kommer vara mycket goda representanter för Örebro universitet i riksfinalen i Lund! Jag själv, som varit med och promotat årets upplaga och även fungerat som casecoach för deltagarna, agerade domarvärd under dagen.

Nu vankas det helg, men den arbetssökande vilar aldrig. Det skulle vara "tjänstefel". Så även om det kommer bli ett uppehåll imorgon för att hjälpa några kompisar att flytta, så kommer jobbsökandet fortgå. Var så säker!

Ha en trevlig helg!
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0