Hejsan!

Varmt välkommen hit till jobbjatack.blogg.se om det är första gången du är på besök! Har du varit här och kikat tidigare, får jag hälsa dig välkommen tillbaka!


Om det nu är så att du gör debut på denna sida, kanske efter att ha sett inslaget på TV4, så ska jag förklara några saker. Jag, Joacim skriver här om mitt arbetssökande, så väl som arbetssökande i allmänhet, samt ytterligare intressanta företeelser ur min vardag. Men fokus, som sagt, äventyret som är att hitta jobb!


Just nu är jag inne på målrakan av mina studier. När nuvarande termin på Örebro universitet slutar, den 17 januari 2010, blir jag klar med min Masterexamen i företagsekonomi. Då denna tidpunkt infinner sig, hoppas och tror jag att jag fått mitt jobb. Därför räknar jag ner, i det första inlägget, varje dag, hur många dagar jag har kvar. Med andra ord hur mycket tid jag har att hitta/bli hittad, få och ta mitt jobb!


Det jobb jag hoppas hitta är en ekonomitjänst som jag kan utvecklas med. Är du som arbetsgivare intresserad av mig och vill veta mer, tveka inte att höra av dig så kan jag berätta mer och skicka över CV:t. Mina kontaktuppgifter finner du i min profil, vilken du hittar om du klickar på mig här till höger.

Ha en bra dag!
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0