JAG HAR FÅTT JOBB

Nedräkningen avslutad.

Jag fick igår samtalet som jag så gärna velat ha. Erbjudandet om den tjänst som jag kallat för mitt "drömjobb". Jag svarade givetvis ja direkt. Absolut inget att fundera på. Ser verkligen fram emot att börja jobba! Jag gick runt som en stor smiley hela dagen igår. Tänk er bilden på mig här till höger och tredubbla leendet, minst.

Så vad är det då för tjänst och företag som jag tidigare varit så hemlig om. Jo, jag kommer att arbeta som Junior Affärsekonom hos Myrina Invest!

Jag kan säga att jag är otroligt glad och tacksam för att jag fått det här jobbet.

Så jag vill också passa på att tacka alla underbara människor som stöttat, varit intresserade och hjälpt mig i mitt jobbsökande. Min flickvän, familj, alla vänner och bekanta samt alla ni andra som har engagerat er, för att inte tala om alla som läst bloggen! Tack!

Nu ska jag njuta av denna framgång med en riktigt skön helg. Men först ska det malas Organisationsteori hela dagen!

Än en gång, Tack!


Kommentarer
Postat av: solle

fan va roligt jocke, du sätter press på oss andra nu:) vi får se till att styra upp egan projekt i framtiden sen:)lycka till på jobbet!

2009-11-27 @ 12:49:25
Postat av: Ida

Jag är så glad för din skull, du är helt fantastisk och kommer göra ett toppen jobb på Myrina Invest!!!

2009-11-27 @ 12:57:48
Postat av: Joacim

Tack Solle! Jag ser fram emot att ta del av dina egna projekt i framtiden! Ha det bra!



Tack min underbara Ida!

2009-11-27 @ 13:03:38
URL: http://jobbjatack.blogg.se/
Postat av: Frella

Har redan grattat dig på Facebook men tänkte säga grattis här med. Du får berätta mer om jobbet när vi ses.



Återigen, stort grattis!

2009-11-27 @ 17:29:07
Postat av: Joacim

Tack Frella! Och Tack alla andra som grattat på FB och andra ställen! :D

2009-11-27 @ 20:41:04
Postat av: Anna

STORT GRATTIS!!

Kanske de 6 tummarna hade lite påverkan iaf;) el inte.... DU är grym Jocke!

2009-11-27 @ 22:11:02
Postat av: Joacim

Tack Anna!

Tummarna hade garanterat påverkan! :)

2009-11-28 @ 12:39:43
Postat av: Staffan Brunnsberg

Grattis till jobbet. Jobbsökande är i sig en rätt tuff process, men av bloggen att döma har du hållit huvudet högt – det är jätteviktigt.



Lycka till



Staffan

2009-11-29 @ 13:12:55
Postat av: stefan

stort grattis!! kul för dig!

2009-12-01 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0