Nya möjligheter

54 dagar kvar.

De senaste dagarna har det hänt något med bloggen. Besökarantalet har ökat markant, vilket är jättekul! I och med att allt fler hittat hit har även möjligheterna blivit fler. Några riktigt intressanta kontakter har tagits!

I går hade jag ett möte med en rekryterare från Grant Thornton, på deras kontor här i Örebro. Och i dag är det nya intressanta möten inbokade. Bland annat med ett större företag, där jag ska träffa den redovisningsansvarige och CFO:n. Ser fram emot detta och vad det kan innebära.

När det gäller "drömjobbet" går jag ännu i väntans tider. Det skulle vara fantastiskt roligt att få ett positivt svar där. Sitter och ler bara jag tänker på det.

Ha det bra alla jobb-blogg-lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0