98 dagar kvar...

...till terminsslut och tid jag har att hitta en ny sysselsättning, det vill säga ett jobb. Denna blogg har nu existerat i tolv hela dagar och det är kul att så pass många hittat hit och följer med. Nu går det inte en dag utan att bloggen nämns i var och varannat samtal. Den uppfyller i och med det ett av sina syften. Jätteroligt!

Är, sedan sent i går, tillbaka i Örebro igen, efter helgen på Åland. Det var skönt att komma hem och "vila" lite. Men nu är det ny vecka och nya tag. På förhand ser denna vecka relativt lugn ut ur studiesynpunkt, så jag hoppas kunna lägga extra krut på arbetssökandet de kommande dagarna.

När det gäller just jobbsökandet, nätverkandet och marknadsföringen av mig själv tuffar det arbetet på i stadig takt. Lediga tjänster söker jag kontinuerligt, Cv:t har fått en uppfräschning (tack för hjälpen Patricia) och spontansökandet genom mail och telefonsamtal går framåt även det.

Kan glädjande meddela att jag fick ett intressant svar på en av mina förfrågningar i slutet av förra veckan. Vi får se vart det leder men om det skulle bli något av det hela så kommer jag att se ut som en stor smiley en lång tid framöver!

Keep on working!
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0