Busy times

90 dagar kvar.

Har haft fullt program de senaste dagarna. Precis som det ska vara givetvis. Tyvärr har det varit så späckat att inläggen här, blivit  bortprioriterade. Men nu. Kort genomgång av vad som hänt.

Hade som jag tidigare nämnt föräldrarna på besök i helgen. Det var riktigt kul. Programmet var fullt även med dom. Bland annat turistades det till ordentligt i lördags då vi gick en guidad tur på Slottet. Farsan är ju väldigt historieintresserad så han var nöjd över det.

När mor och far begett sig hemmåt igen på söndag förmiddag, vidtog allvaret. Grupparbete för plugget mellan 13 och 19. På en söndag! Vi fick en hel del gjort i alla fall! Nedan ses min kära grupp. Mattias, John, Matilda, Daniel och jag. Riktigt bra gäng!





I går, måndag. Inleddes dagen med att marknadsföra KPMG International Case Competition på en föreläsning på universitetet. Jag var ju med förra året och representerade Örebro universitet och hjälper i år arrangörerna med att göra reklam för tävlingen. Ska även fungera lite som en coach för de tävlande lagen, när det väl är dags för det. Sen var det egna studier, skrivande av artikel till ekonomistudenternas tidning Öret som dagen fylldes av innan det på kvällen, var dags att gå ut på futsal (inomhusfotboll)-planen med mitt Real Örebro, för årets första träning.

Så, det var en kort update!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0