Dagens status

Weekend!

Härligt med helg, måste jag säga. Har denna fullbokad. Men det är bara roligt. Parmiddag hemma hos mig och tjejen i går och ikväll är det samma agenda igen. Dock bortbjudna nu. Riktigt vuxet måste jag säga. Men, det är kul. Senaste året har det blivit väldigt mycket aktiviteter av den här typen och jag tycker faktiskt det är ganska roligt. Tecken på åldrande? Absolut. Men med tanke på att jag tyckte jag var gammal redan vid 20 så har jag vant mig vid att jag nu mera är just, gammal. I alla fal i mitt huvud. Herregud jag är ju 24. Hoho. 

Innan middagen igår så klarade vi av 20 km löpning i Karlslundsspåren. Är riktigt laddad inför Kanonloppet kommande helg. Det ska bli kul! Tack och lov så känner jag mig inte speciellt sliten idag heller. Annat var det efter Göteborgsvarvet i våras. Jisses. Att benen satt kvar på kroppen efter det!

I morgon är det matchday! Chelsea - Liverpool. Får hoppas att firma Gerrard - Torres styr upp det hela och plockar tre säkra pinnar med hem från ryssarna i London. Enda problemet med den matchen är att ÖSK spelar hemma mot MFF ungefär samtidigt. Lite surt. Hade varit kul att se även den.

Så, nu soffan och biografi om/av Richard Branson (igår i plugget: ledarskapskurs).
So long!

Kommentarer
Postat av: Lucas Åsbacka

hihi ... Torres gjorde ju mycket!!!

2009-10-05 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0