Föregångaren

Jonas Svedin, innovatören

När jag startade denna blogg hade jag funderat på idén i några veckor. Tyckte att det skulle vara ett bra sätt att lyfta fram mig själv som jobbsökande, nätverka, samla idéer och information om arbetssökning och så vidare. Så jag skred till verket i tron att jag var lite originell och kreativ. MEN, inte var jag först inte. Nej! Jag har en föregångare i Jonas Svedin och hans http://gegrabbenettjobb.blogg.se/, som jag nu hittat. Men jag kan nöja mig med att vara tvåa i det här fallet.

Jag hoppas det går lika bra för mig som för min föregångare. Han fick nämligen jobb inom två månader, efter att han börjat skriva.

Andraplatshälsningar
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0