Fullt upp och extrajobb

94 dagar kvar.

Dagen har varit helt fullproppad hittills. Har dock hunnit med nästan allt det som bör hinnas med idag. I pluggeriet håller vi fortfarande på med vårt grupparbete om ledarskap. Vi gjorde sista intervjun så tidigt som i måndags och resten av veckan har varit avsatt för skrivande. Dock i väldigt lugnt tempo, som tillåtit andra aktiviteter. Arbetssökande!

Det börjar ge lite payoff, kan jag glädjande berätta. Har blivit erbjuden extrajobb av en vän som uppmärksammats av mitt sökande genom bloggen. Väldigt roligt. Speciellt i och med att jag tycker det kan kombineras bra med mitt andra extrajobb, samt att jag känner att jag har tid för att jobba lite mer just nu. Får berätta mer om det senare, för nu rinner sanden i timglaset fort och det finns ännu saker att göra innan det är dags att ta helg och välkomna mor och far över länsgränsen till Örebro. Ska nämligen ha dem på besök över veckoslutet.

Ha en trevlig helg!
På återhörande,
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0