Jobb09

Dags att gå på mässa!

Då var första steget, i sökandet efter ett jobb, sedan denna blogg skapats, taget. Monster.se håller en karriärdag, jobb09, på tisdag, det vill säga oktober numero 6, på Berns salonger i den kungliga hufvudstaden. 10 till 16 står dörrarna öppna och förutom diverse rekryterande företag kan besökarna ta del av visdomsord från författren till "Mind your own business" Gustaf Oscarson, karriärcoachen Nina Jansdotter och röstcoachen Helena Soluna. Därtill fungerar Bounce som dragplåster.

Jag anmälde mig ikväll och ser fram emot det hela!

Speciellt ser jag fram emot att kasta CV:t runt om mig i närheten av Svenska Spels monter. Oddssättare skulle inte vara helt fel. Och det är ju faktiskt kompatibelt med alla mina riskhanteringsstudier. Vi får se om de håller med!

Nu blir det film!
/ Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0