Late night networking



Kom precis hem efter lite ”late night networking” som Henrik från KPMG beskrev kvällens nätverksbankett. Tyckte det var en helt okej tillställning. Roligt att samtala med näringslivets representanter under lite mer avslappnade former. På vägen hem kom jag på att jag inte tagit något kort från festligheterna, så ni får nu nöja er med denna bild tagen under hissfärden upp till undertecknads lägenhet. Detta inlägg får bli av den kortare versionen då det väntar tidigt uppstigning imorgon. Vad som sker då får ni ta del av i efterhand. Men jag tror det blir mycket lärorikt!

Kvällen var som sagt trevlig. Men roligast var nog ändå att höra en av mina nuvarande kurskamrater, som jag tidigare inte pluggat något med, säga att han tyckte jag skulle fortsätta plugga några kurser till med honom eftersom jag var så skön och avslappnad. Sådant värmer!


Sov gott!
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0