NA betalar av sig

Dagen började riktigt bra idag. Inte mindre än sex jobb, som verkar intressanta, utannonserades i dagens Nerikes Allehanda. Man kan sannerligen ha sämre starter på dagen.
Att utfallet var sådant tycker jag också vittnar om att jag har en profil som kan leda till många olika arbetsmöjligheter, vilket känns bra. Ekonomer behövs alltid!

Annars har dagen hittills handlat om artikelläsande och teoriurtagande från dessa. Håller på att sammanställa en teoretisk referensram för ett grupparbete i ledarskapskursen jag läser nu. Kvällen kommer handla om att sy ihop referensramen med mina kära gruppmedlemmar.

/Joacim


Kommentarer
Postat av: Herman

ojojoj! Vilken superbloggare du har poppat upp och blivit! Jag är imponerad! Jobb kommer du få, uatn minsta tvekan!



Kör hårt Joaquin!

2009-10-07 @ 22:37:29
Postat av: Joacim

Tack Herman! All uppmuntran är bra uppmuntran!

2009-10-15 @ 14:44:13
URL: http://jobbjatack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0