Visitkort!

jobbjatack.blogg.se presenterar stolt
"Visitkortet"




Se vad lite envishet, fotopapper och en några år för gammal skrivare kan åstadkomma! Fantastiskt. Måste säga att jag är, efter förutsättningarna, mycket nöjd. Var väldigt skeptisk till det hela först. Men det blev ju bra. Skulle ha varit ännu bättre med lite färg tycker jag, men är det svart, vitt samt några olika gråskalor, som erbjuds, föredrar jag att hålla det hela stilrent. Jag får blanda i färg när jag ska beställa "riktiga" visitkort över nätet.

Så det är alltså följande små papperslappar jag kommer sprida runt mig imorgon på karriärdagen Jobb09, på Berns Salonger. Följaktligen, om du är en av dessa som blivit påprackad ett sådant här kort och dessutom tagit dig tid till att besöka denna sida, ska du veta att det är en hel del hårt arbete som ligger bakom. Dock inget blod, svett eller tårar. Tack och lov!

Nu fortskrider arbetet med att producera ett mini-CV. Kort, koncist och fortfarande innehållande det viktigaste punkterna. Detta för att snabbt kunna ögnas igenom. Tror det är viktigt när man behöver göra ett snabbt intryck. Då är nog inte mitt nuvarande tre-sidors CV att föredra. 

På återhörande!
Joacim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0